Kartuş dolumu nasıl yapılır mürekkep nereden alınır

Kartuş dolumunu kendimiz nasıl yapabiliriz gerekli olan mürekkep,aparat gibi ürünleri nereden bulabiliriz bu konuda yardımlarınızı bekliyorum

26 Yanıt to “Kartuş dolumu nasıl yapılır mürekkep nereden alınır”

  1. murekkepci Says:

    kartuş dolum mürekkebi nereden alabiliriz

    • uzman Says:

      YAZICI KARTUŞLARINA SERVET ÖDEMEYİN…!
      KENDİ YAZICI KARTUŞUNUZU. KENDİNİZ DOLDURABİLİRSİNİZ.
      Aşağıdaki videodan Nasıl Yapıldığını 5 sn İçinde öğrenebilirsiniz.
      http://www.izlesene.com/video/kartus-dolumu-nasil-yapilir/1244022
      Gerekli olan dolum malzemesini 4 Kg Pigment mürekkep
      1 er Kg Mavi,Kırmızı,Sarı ve siyah olarak Bütün yazıcılara uyumlu unıversal mürekkeplerimizi
      http://www.uzmanburom.com
      Adresinden online olarak satın alabilirsiniz.
      İstanbul İçerisinde Teslimat Dahil + 4 Kg Ultra likit Pigment mürekkep, ve dolum eğitimi.
      Adresinizde Kartuşların nasıl dolduğunu gösteriyoruz 60.00 Tl
      Adresinize teslim ve eğitim hizmeti.
      Kendi Yazıcı Kartuşunu Kendin doldurmak istemezmisin?
      Sipariş için 0535082 45 40

  2. badboy Says:

    1 Kg Pigment Kartuş Dolum Mürekkebi 12.00 Tl
    ürünü aldım sorun yok bu fiyata iyi

    uzmanburom cevabı : Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla – 07/05/2011

  3. agunar Says:

    1 Kg Pigment Kartuş Dolum Mürekkebi 12.00 Tl
    10 numara ürün. Teşekkürler.

    uzmanburom cevabı : Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla – 01/05/2011

  4. buraksavas Says:

    1 Kg Pigment Kartuş Dolum Mürekkebi 12.00 Tl
    HIZLI KARGO, DOĞRU ÜRÜN.. TEŞEKKÜRLER..

    uzmanburom cevabı : Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla – 23/04/2011

  5. osmanisik Says:

    1 Kg Pigment Kartuş Dolum Mürekkebi 12.00 Tl
    güzel donmayan bir mürekkep kaliteli baskılar için bu fiyata ideal hem ucuz hem kaliteli, kalitesi ve fiyatı diğer ürünlerle mukayese edilmez
    uzmanburom cevabı : Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla – 05/04/2011

  6. dogus Says:

    1 Kg Pigment Kartuş Dolum Mürekkebi 12.00 Tl
    İlgili ve sorumluk sahibi bir satıcı.Ürünler kaliteli ve fiyatıda uygun.Herkeze tavsiye ederim.Teşekkür ediyorum

  7. sinem Says:

    1 Kg Pigment Kartuş Dolum Mürekkebi 12.00 Tl
    uzmanburom.com dan aldığım 3 litre mürekkebin 5 tl gıbı komık bır kargo ücreti ile gelmesi gercekten çok güzel
    Mürekkepler çok kaliteli orjinalden farkı yok

  8. duygun Says:

    1 Kg Pigment Kartuş Dolum Mürekkebi 12.00 Tl
    paketleme güzel. boyayı kartuşa koydum. güzel yazıyor. dolma kalemede çektim yazısı güzel. diger renklerden sipariş vereceğim

  9. dmla Says:

    Yıllarca kartuşlara boşuna para ödemişim 10 tl ye http://www.uzmanburom.com dan mürekkep aldım ve kendim dolduruyorum kaliteli ve güzel ürün herkese tavsiye ederim.

  10. tayfun Says:

    Merhaba Kartuş dolumu için bende uzun zamandır arayış içindeydim bir çok forum ve blog sitesinde dolaştım. Gerçektende bu konu hakkında birçok firma var bunlardan bazıları cescesor,microer,oliser,uzmanburom gibi. Özellikle cescesor isimli firma dikkatimi çekti donanımhaberde cescesor firması adı altında herkese bedava kartuş dolum mürekkebi diyerek forum sayfası açmışlar ki açmaz olsalardı bende istedim ama göndermediler bir sürü bahane buldular yok kampanya bitti yok size kargodan gelicekler yok şamdan hurma aldınızmı :) ayıp be. para verip alsaydım keşke cescesor firmasının mürekkeplerini bedava alamadım neyse para veripde alayım diye gittim kadıköyde ki firmaya aldım. Almaz olaydım 60ml mürekkep 25.00 tl bunu yazamadan edemedim. bakın 60ml mürekkep 25.00Tl yuhhh Amma kazıklanmışım üstüne üstlük kazık yememi bırak yazıcım bozuldu. Birde yazmışlar testler resimler filan :)) çok güldüm ama kendime insan kendine bunu yaparmı ya kendini bir anda 30 tl para cebimde kalsın diye gidip cescesor kartus dolum mürekkepleri herkese bedeva vayyy beee bize yazık yol parasınamı yanayım cescesor verdiğim parayamı yanayım yazıcımın bozulduğunamı yanayım yardımcı olun.

  11. ahmet Says:

    Azrail ölene nasıl görünür?
    “İyilerin ruhu hamurdan kıl çekmek gibi, kötülerin ruhu ise diken ağacından tülbent çekmek gibi çekilir

  12. fotografcı Says:

    kullandığım mürekkep inktouch.

  13. rizeli Says:

    Ar kadaşım ben gg den ink touch marka hp yazıcım için mürekkep aldım ve çok memnunum 1 kg 10 tl den aldım 4 renk aldım hp photosmart c4280 kullanıyorum valla bu fiyata bu kalite mükemmel yanlız galiba benim hatamdı fazla koymuşum mürekkepleri gg den arkadaş bana yardımcı oldu istersen sende bir dene ben çok memnunum siyahı filan çok güzel kuruma dağılma filan yok ve 1 kg 10.00 tl diyince ben inanamadım alıp denedim renklileri fazla koydum renkler karıştı sorunda o zaten işi bilmek yani sonra elimde mürekkepde var arkadaşın kartuşu doldurdum 3 ml koydum renkleri karıştırmadan şu anda mükemmel hepsi güzel yani senin anlıyacağın gg de satılıyor ama istersen sana şişelerin üzerindekik web adresinide vereyim http://www.uzmanburom.com ben memnunum kolay gelsin size

  14. sevdali21m Says:

    1 Kg Pigment Kartuş Dolum Mürekkebi 12.00 Tl
    süper hizmet süper kalite sağolun

    uzmanburom cevabı : Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla – 16/05/2011

  15. mert_delim Says:

    merhabalar. Sevgili uzman burom.com
    sizden daha önce inktouch marka siyahmürekkep almıştım 1 lt. çok memnun kaldım. halen daha da kullanmaktayım.
    renkli mürekkeplerinizi de denemek istiyorum. siparişimi verdim.
    bu mesajı da önceden aldığım siyah mürekkep için teşekkür babında yolluyorum.
    umarım renklilerden de memnun kalırım. ilk dolumdan sonra zaten yüksek ihtimalle 1er litrelik renklilerden almayı düşünüyorum.
    kaliteli ürünlerinizden dolayı tekrar tekrar teşekkür ederim. iyi akşamlar.

  16. fstihpiskin Says:

    Cescesor firmasından almış olduğum dolum setini kendi sitelerinde belirttikleri gibi 7 gün içerisinde iade etmem durumunda kargo masrafını firmanın ödemesi gerekirken benden talep ettiler. Ayrıca iade işlemlerinin uzun süreceğini ifade ederek bir nevi ürün değişimine mecbur ettiler. 7 gün içerisinde hiç bir sebep göstermeden iade hakkım bulunmasına rağmen kendilerini haklı çıkarmaya çalışıyorlar. Sitede şöyle belirtilmiş;
    şikayetvar.com
    “Cayma Hakkının Kullanılması
    Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ‘ne göre, müşteri, “Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.” (Madde 8). Buna göre, müşteri, ürünü aldıktan sonra, 7 gün içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir.”

    “İade işlemlerinde, kargo ücreti kime aittir?
    Cayma Hakkı kullanılarak iade edilen ürünler ve ayıplı ürünler için kargo masrafı Cescesor.com’a aittir.”

    Müşteri memnuniyetinin sağlanmasını istiyorum.^^

  17. mert delim Says:

    1 Kg Pigment Kartuş Dolum Mürekkebi 12.00 Tl
    On numara kalite.Daha önce 1lt syh aldım.Numune renkliler dışında 1er Lt’de renkli aldım. hızlı gönderi kaliteli ürün ÇOK TŞK.

    uzmanburom cevabı : Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla – 30/05/2011

  18. best princess Says:

    1 Kg Pigment Kartuş Dolum Mürekkebi 12.00 Tl
    Hızlı kargo ve çok kaliteli ürün.satıcıyı da urunu de tavsiye ederim.

    uzmanburom cevabı : Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla – 26/05/2011

  19. d Says:

    http://www.uzmanburom.com dan mürekkep aldım ve Bu ürününüzü Bitmeyen Kartuşlu Yazıcılarımda kullanıyorum ve son derece memnunum. OCP diye 400 ml nı 40 TL ye satanların mürekkeplerinden çok daha kaliteli. Doğruluk ve dürüstlükten kaybeden esnaf görmedim ben.Sizinle alışveriş yapmamı sağlayan Yaradana çok şükür… İnşaallah sizinle yine görüşmek üzere, Slm ve dua ile.. http://www.uzmanburom.com dan allah razı olsun şiddetle tavsiye ederim.

  20. salih Says:

    HP VİVERA KARTUŞ DOLUM MÜREKKEBİ 4 LT 4 RENK

    süper ve ötesi tebrikler teşekürler mükemmel bir hizmet fırsatcılar üzülmesin

    uzmanburom cevabı:Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla..uzman burom 02/01/2013

  21. salih Says:

    1 KG KARTUŞ DOLUM MÜREKKEBİ ULTRA KALİTE

    süper ürünler ekonomik kaliteli teşekürler

    uzmanburom cevabı:Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla..uzman burom 02/01/2013

  22. hasan basri Says:

    1 KG KARTUŞ DOLUM MÜREKKEBİ ULTRA KALİTE

    kalıteli bir ürün. hızlı şekilde yetişti. tşk.

    uzmanburom cevabı:Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla..uzman burom

  23. ahmetya Says:

    1 KG KARTUŞ DOLUM MÜREKKEBİ ULTRA KALİTE

    istedigim urunler tam ve sorunsuz bir sekilde ulasti

    uzmanburom cevabı:Çok Teşekkür Ederiz. Güle Güle Kullanın Tekrar Görüşmek Üzere. Saygılarımızla..uzman burom

  24. atilla Says:

    hem sagdan hemde soldan. lan sizin ortanız yokmu
    sayın cescesor . ayıp size

  25. atilla Says:

    sayin cescesor siziin o dolabilen xiye sattiginiz kartuslar. hepsi bozuk özellikle epson ve kuşe mürekkebi . yazıcımı bozdu.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

